A tojás

2009. október 14., szerda 22:44 Bejegyezte: kismvity
Mamáék előtt álltunk kint, amikor Sugi valahonnan előhozott egy dobozkát.
Apró kis fehér madarak voltak benne, 4-5 lehetett. A papagályra hasonlítottak.
Szépen ültek a dobozban, amikor az egyik megrázkódott, és felborult az oldalára.
A kismadár rángatózott még egy kicsit, majd tojt egy tojást.

Sugi megmutatta mamának, és mondta, hogy beviszi őket.
Mama ellenkezett, hogy nem szabad az udvarra vinni őket, mert ezek nagyon el fognak szaporodni.

Sugi mégis becsempészte őket, és egy elkerített helyen elengedte a madárkákat.
Azok nem repültek el, csak totyogtak, mint a pinvinek.

Másnapra a madárkák sokkal nagyobbak voltak! Pontosabban nagyon nagyok, kb. mint egy pulyka.
Nézegettem őket, és csodálkoztam, hogy megváltoztak!
Az egyik ismét az oldalára dőlt, ismét rángatózni kezdett, és tojt egy óriási tojást.

Óvatosan megfogtam a tojást, és bevittem megmutatni mamának.
Ő mérges volt, mert ő mondta, hogy nem szabad ezeket behozni. De ha már ott a tojás, törjem fel szépen.
Megkocogtattam a tojást, mire ez megrepedt.
Nem folyt ki belőle semmi, így tovább bontogattam.
...és nagyon fura dolog volt a tojásban! Egy kisbaba! Egy emberi csecsemő!!!
Gyorsan bebugyoláltam, és nagyon örültem nekivalamiért!

0 Response to "A tojás"