2009. 08. 17.

2009. augusztus 16., vasárnap 22:36 Bejegyezte: kismvity
A mai adag: egy lájtos, és egy rémálom!:P

Lájtos. A régi lakhellyem régi szomszédjánál voltam. Papucs nélkül, fehér zokniban mentem át Anitáékhoz.
Anita kiszaladt elém, és boldogan mutatta, mit kreatívkodott. Egy fehér tunikát készített, ami kb. a fenekéig ért. Az alsó sávban elöl minta volt. Egy tenger-részlet. 2 Hello Kitty hableány (amigurumi) úszkált.
Nekem ez eszembe se jutott volna: amigurumi figurákkal ruhát díszíteni!:)

A rémálom.
Leggyakrabban a kocsma a rémálmaim helyszíne. Mint most is!:P
Minden idegesített. Először is az, hogy az ajtót állandóan becsukták. Én meg nagyon utálom a füstöt!
Idegenek voltak, köztük sok roma.
Semmi nem volt a hellyén. Semmi. A hűtőben üres üvegek is voltak. A szekrényen egy üvegben romlott üdítő, ami már penészes volt, és döglött bogarak úszkáltak benne.
A másik dolog amit utáok, ha a pult mögé bejön valaki. Hát most bejöttek.
Sőt, a kasszába is benyulkáltak.
Az egyik kisgyerek is bejött, és majdnem fejbevágta a kinyíló pénztárgép. De odaraktam a kezem a fejéhez, így nem lett baj. Pontosabban lett, mert a gyerek azt mondta, hogy fejbevágtam. A romák nekem estek, és szidni kezdtek.
Bementem a raktárba. Üres volt...
Kimentem. A hűtő mellett egy terhes nő ücsörgött, és mindenáron narancs üdítőt akart. De akárhogy dúrtam a hűtőt, nem találtam...
Rádöbbentem, hogy leltárkor nem is vettünk fel mindent.
...és végre felébredtem!

Most fáradt vagyok!:(

0 Response to "2009. 08. 17."