2009. 08. 16.

2009. augusztus 16., vasárnap 5:59 Bejegyezte: kismvity
Egy éjszaka többször is álmodhat az ember??? Mert én bizony több kis történetre emléxem.

Az első. Ez rövid lesz... Pakoltam. Valami papírokat, és a papírok mellé kis csomagokat. Kis tasakok voltak, benne fura, haszontalannak tűnő kis műanyagok.

Második. Olyan volt az egész, mintha állásinterjúra készültem volna. Egy nagy teremben voltunk többen is. Mindenkit meghallgattak, utána elkezdték rostálni az emberkéket. Én bent maradtam. "Döntős" lettem. Viszont arra nem jöttem rá, hogy milyen állás, és az se tiszta, hogy megnyertem-e végül.

Harmadik. Egy kis házikót néztünk meg az öcsémmel, meg még valakikkel. Parasztház volt, valószínű, hogy lakatlan. Az udvaron nem volt fű, viszont tiszta, és rendezett volt.
Az udvar hátsó részén egy góré-szerűség állt, és mi felmásztunk rá.
Később túl magasnak tűnt. A többiek lemásztak. Nekem még magasabb lett... Szóltam, hogy segítsenek. Le is szedtek: azt is mondták, hova lépjek a téglákon...
Az utolsó kép amire emléxem, az, hogy odaszaladt hozzánk egy nagy zsemleszínű, barátságos kutya.

Ennyi. Úgy rémlik volt még más is. De most hiába gondolkodom, sehogy nem jut az eszembe!:(

0 Response to "2009. 08. 16."